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A&A practice2020Mar01Vol.14issue(5)

麻酔学における縦方向の能力ベースのポイントオブケア超音波カリキュラム:PGY1およびPGY2研修生の説明と初期経験

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文献タイプ:
  • Journal Article
概要
Abstract

ポイントオブケア超音波は、周術期の局所麻酔手術、血管へのアクセス、診断、および蘇生で使用するために、全国のセンターでますます利用されています。4年間の麻酔居住期間に及ぶだけでなく、トレーニング全体の進歩を定期的に評価する教育的アプローチを提案します。私たちは、各クラスの12人の居住者がベースラインの教訓的な知識のためにオンラインモジュールに参加しているフリップされた教室モデルを通じてこれを達成し、小さなグループで働く機会があるセッションに来ます(1:2-1:3教員と学習者の比率)およびモジュールで概説されているスキルを実践します。

ポイントオブケア超音波は、周術期の局所麻酔手術、血管へのアクセス、診断、および蘇生で使用するために、全国のセンターでますます利用されています。4年間の麻酔居住期間に及ぶだけでなく、トレーニング全体の進歩を定期的に評価する教育的アプローチを提案します。私たちは、各クラスの12人の居住者がベースラインの教訓的な知識のためにオンラインモジュールに参加しているフリップされた教室モデルを通じてこれを達成し、小さなグループで働く機会があるセッションに来ます(1:2-1:3教員と学習者の比率)およびモジュールで概説されているスキルを実践します。

Point-of-care ultrasound is becoming increasingly utilized in centers throughout the country for use in perioperative regional anesthesia procedures, vascular access, diagnosis, and resuscitation. We propose an educational approach that not only spans the 4-year duration of anesthesia residency but also regularly assesses progress throughout training. We accomplish this through a flipped classroom model, in which the 12 residents in each class participate in online modules for the baseline didactic knowledge, then come to a session where they have the opportunity to work in small groups (1:2-1:3 ratio of faculty to learner) and practice the skills outlined in the modules.

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