著名医師による解説が無料で読めます
すると翻訳の精度が向上します
バーンスタインによると、動きの際の動きの選択と制御の大きな変動に対する中枢神経系の解決策 - 自由度(DF)の問題は、運動学習の開始時の可能性の数を凍結することです。ただし、凍結DFのさまざまな戦略が文献で観察されており、学習中の制御戦略の選択手段は完全に明確ではありません。このレビューでは、クラスの可能な影響と、DF制御戦略で実践されているスキルの目的を調査しました。このレビューの結果は、学習の開始時にDFを凍結または解放することはクラスに依存しないことを示唆しています(例:離散スキルクラス:フットボールキック、ダーツスロー、連続スキルクラス:アスレチックマーチ、手書き)またはスキルの目的(例えば、バランス、速度、精度)、単独で。ただし、これら2つのスキル要素間の相互作用が存在するようで、DF制御戦略の選択に影響を与えます。
バーンスタインによると、動きの際の動きの選択と制御の大きな変動に対する中枢神経系の解決策 - 自由度(DF)の問題は、運動学習の開始時の可能性の数を凍結することです。ただし、凍結DFのさまざまな戦略が文献で観察されており、学習中の制御戦略の選択手段は完全に明確ではありません。このレビューでは、クラスの可能な影響と、DF制御戦略で実践されているスキルの目的を調査しました。このレビューの結果は、学習の開始時にDFを凍結または解放することはクラスに依存しないことを示唆しています(例:離散スキルクラス:フットボールキック、ダーツスロー、連続スキルクラス:アスレチックマーチ、手書き)またはスキルの目的(例えば、バランス、速度、精度)、単独で。ただし、これら2つのスキル要素間の相互作用が存在するようで、DF制御戦略の選択に影響を与えます。
According to Bernstein, the central nervous system solution to the human body's enormous variation in movement choice and control when directing movement-the problem of degrees of freedom (DF)-is to freeze the number of possibilities at the beginning of motor learning. However, different strategies of freezing DF are observed in literature, and the means of selection of the control strategy during learning is not totally clear. This review investigated the possible effects of the class and objectives of the skill practiced on DF control strategies. The results of this review suggest that freezing or releasing the DF at the beginning of learning does not depend on the class (e.g., discrete skill class: football kick, dart throwing; continuous skill class: athletic march, handwriting) or objective of the skill (e.g., balance, velocity, and accuracy), in isolation. However, an interaction between these two skill elements seems to exist and influences the selection of the DF control strategy.
医師のための臨床サポートサービス
ヒポクラ x マイナビのご紹介
無料会員登録していただくと、さらに便利で効率的な検索が可能になります。