Loading...
The American psychologist2020Apr01Vol.75issue(3)

スタンフォード刑務所実験におけるリーダーシップに関する議論:ジンバルドとヘイニー(2020)とチャンら(2020)への返信

,
,
,
文献タイプ:
  • Journal Article
  • Comment
概要
Abstract

スタンフォード大学アーカイブへのアクセスは、スタンフォード刑務所実験での出来事の正確な性質と原因を議論することを可能にする新しい資料を明らかにしました。著者が重要だと考えているのは、これらの資料がアイデンティティのリーダーシップのプロセスに従事している実験者を示していることです。しかし、著者は、学生、教師、研究者がこの新しい資料自身に関与して、研究で実際に起こったことに関する代替の視点を探求するよう奨励しています。(PSYINFOデータベースレコード(c)2020 APA、All Rights Reserved)。

スタンフォード大学アーカイブへのアクセスは、スタンフォード刑務所実験での出来事の正確な性質と原因を議論することを可能にする新しい資料を明らかにしました。著者が重要だと考えているのは、これらの資料がアイデンティティのリーダーシップのプロセスに従事している実験者を示していることです。しかし、著者は、学生、教師、研究者がこの新しい資料自身に関与して、研究で実際に起こったことに関する代替の視点を探求するよう奨励しています。(PSYINFOデータベースレコード(c)2020 APA、All Rights Reserved)。

Access to the Stanford University archive has revealed new material that makes it possible to debate the precise nature and causes of events in the Stanford Prison Experiment. What the authors see as important is that these materials show the experimenters engaged in processes of identity leadership, which encouraged guard cruelty by presenting it as necessary for the achievement of noble collective goals. However, the authors encourage students, teachers, and researchers to engage with this new material themselves to explore alternative perspectives on what actually occurred in the study. (PsycInfo Database Record (c) 2020 APA, all rights reserved).

医師のための臨床サポートサービス

ヒポクラ x マイナビのご紹介

無料会員登録していただくと、さらに便利で効率的な検索が可能になります。

Translated by Google