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Holobiontsは、マクローブの宿主(動物または植物)とその共生微生物叢によって構成された共生群集です。近年、Holobiontsの存在論的地位は、哲学者と生物学者の間で多くの論争を生み出しました。ホロビオントは生物学的な個人ですか、それともむしろ相互作用する独立した個人の生態学的コミュニティですか?ChiuとEberlは最近、Holobiontsが生物学的な個人でも生態学的コミュニティでもなく、宿主とその微生物叢の間のハイブリッドであるHolobiontの環境免疫アカウントを開発しました。彼らのアカウントによると、微生物叢はホロビオントの適切な部分ではありません。しかし、それはホストの個性をサポートする足場のセットと見なされるべきです。この論文では、形而上学的な観点からChiuとEberlのアカウントにアプローチし、著者が主張するものとは反対に、環境免疫の説明は、宿主の微生物叢を構成する微生物がホロビオントの適切な部分であることを伴うと主張します。第二に、私たちは、ホロビオンがハイブリッドであり、したがって生物学的個人ではないと主張することにより、著者は、従来の生物学的個人として特徴付けられているハイブリッドのオントロジーに関する論争のある立場を前提としているようだと主張します。そうすることで、私たちの論文は、現在の生物学的議論に光を当てるために形而上学的な資源を組み込むという現代の傾向と一致し、それに基づいて、生態免疫の観点から生物学的個人としてのホロビオントの考慮に追加のサポートを提供します。
Holobiontsは、マクローブの宿主(動物または植物)とその共生微生物叢によって構成された共生群集です。近年、Holobiontsの存在論的地位は、哲学者と生物学者の間で多くの論争を生み出しました。ホロビオントは生物学的な個人ですか、それともむしろ相互作用する独立した個人の生態学的コミュニティですか?ChiuとEberlは最近、Holobiontsが生物学的な個人でも生態学的コミュニティでもなく、宿主とその微生物叢の間のハイブリッドであるHolobiontの環境免疫アカウントを開発しました。彼らのアカウントによると、微生物叢はホロビオントの適切な部分ではありません。しかし、それはホストの個性をサポートする足場のセットと見なされるべきです。この論文では、形而上学的な観点からChiuとEberlのアカウントにアプローチし、著者が主張するものとは反対に、環境免疫の説明は、宿主の微生物叢を構成する微生物がホロビオントの適切な部分であることを伴うと主張します。第二に、私たちは、ホロビオンがハイブリッドであり、したがって生物学的個人ではないと主張することにより、著者は、従来の生物学的個人として特徴付けられているハイブリッドのオントロジーに関する論争のある立場を前提としているようだと主張します。そうすることで、私たちの論文は、現在の生物学的議論に光を当てるために形而上学的な資源を組み込むという現代の傾向と一致し、それに基づいて、生態免疫の観点から生物学的個人としてのホロビオントの考慮に追加のサポートを提供します。
Holobionts are symbiotic assemblages composed by a macrobe host (animal or plant) plus its symbiotic microbiota. In recent years, the ontological status of holobionts has created a great amount of controversy among philosophers and biologists: are holobionts biological individuals or are they rather ecological communities of independent individuals that interact together? Chiu and Eberl have recently developed an eco-immunity account of the holobiont wherein holobionts are neither biological individuals nor ecological communities, but hybrids between a host and its microbiota. According to their account, the microbiota is not a proper part of the holobiont. Yet, it should be regarded as a set of scaffolds that support the individuality of the host. In this paper, we approach Chiu and Eberl's account from a metaphysical perspective and argue that, contrary to what the authors claim, the eco-immunity account entails that the microorganisms that compose the host's microbiota are proper parts of the holobiont. Second, we argue that by claiming that holobionts are hybrids, and therefore, not biological individuals, the authors seem to be assuming a controversial position about the ontology of hybrids, which are conventionally characterized as a type of biological individual. In doing so, our paper aligns with the contemporary tendency to incorporate metaphysical resources to shed light on current biological debates and builds on that to provide additional support to the consideration of holobionts as biological individuals from an eco-immunity perspective.
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