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この論文研究では、NHS図書館が現在組織内でサービスを販売している方法を調査し、2019年にシェフィールド大学のMAライブラリおよび情報管理の一環として提出されました。この論文では、イギリス東部のNHS図書館管理者との12の半構造化インタビューを提示し、最小の成功方法を特定します。この調査では、アウトリーチマーケティングが最も効果的であり、図書館員は現在、能力を最大限に活用してマーケティングを行っているが、プロモーションキャンペーンを最大限に活用できるための時間と資金が不足していることを発見しました。F.J.
この論文研究では、NHS図書館が現在組織内でサービスを販売している方法を調査し、2019年にシェフィールド大学のMAライブラリおよび情報管理の一環として提出されました。この論文では、イギリス東部のNHS図書館管理者との12の半構造化インタビューを提示し、最小の成功方法を特定します。この調査では、アウトリーチマーケティングが最も効果的であり、図書館員は現在、能力を最大限に活用してマーケティングを行っているが、プロモーションキャンペーンを最大限に活用できるための時間と資金が不足していることを発見しました。F.J.
This dissertation study investigates the ways that NHS libraries are currently marketing their services within their organisation and was submitted as part of the MA Library and Information Management at the University of Sheffield in 2019. This paper presents the findings from twelve semi-structured interviews carried out with NHS library managers in the East of England to identify the most and least successful methods, and in comparison with that which is currently in the general marketing literature. The study found that outreach marketing was the most effective and that librarians are currently conducting marketing to the best of their ability, but they lack time and funding to be able to make the most of their promotional campaigns. F.J.
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