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米国のほとんどの医学部は世界的な健康経験の機会を提供しますが、グローバルな健康教育は多くの医学部カリキュラムに一貫して含まれたり、適切に強調されたりしていません。ニューヨーク市立大学医学部(CSOM)は、ニューヨークの医学的にサービスを受けていないコミュニティでプライマリケアを実践するために、伝統的に医学で過小評価されている生徒を教育し、訓練することを使命としています。この原稿は、タンザニアの海洋道路がん研究所(ORCI)の臨床医と提携して、新しいグローバルヘルスがんトレーニングプログラムを導入することにより、グローバルな健康教育の拡大におけるCSOMの経験を文書化しています。この原稿は、次のポイントを示しています。(1)コミュニティの健康と社会医学に焦点を当てたCSOMカリキュラム。(2)世界がんの研究提案を開発することによって学生が学ぶプロセス。(3)フィールドリサーチの経験と学んだ教訓。(4)発展途上国の癌と医学について学ぶ。(5)グローバルから国内のサービスが不十分な人口への翻訳のために学んだ教訓。また、グローバルな癌教育と研究の追求に関心のある将来の学生のためのチェックリスト、およびグローバルな癌研究に関心のある学生の学習とキャリア開発を最大化するための推奨事項と、米国のサービスの行き届いていない集団への適用を提案します。
米国のほとんどの医学部は世界的な健康経験の機会を提供しますが、グローバルな健康教育は多くの医学部カリキュラムに一貫して含まれたり、適切に強調されたりしていません。ニューヨーク市立大学医学部(CSOM)は、ニューヨークの医学的にサービスを受けていないコミュニティでプライマリケアを実践するために、伝統的に医学で過小評価されている生徒を教育し、訓練することを使命としています。この原稿は、タンザニアの海洋道路がん研究所(ORCI)の臨床医と提携して、新しいグローバルヘルスがんトレーニングプログラムを導入することにより、グローバルな健康教育の拡大におけるCSOMの経験を文書化しています。この原稿は、次のポイントを示しています。(1)コミュニティの健康と社会医学に焦点を当てたCSOMカリキュラム。(2)世界がんの研究提案を開発することによって学生が学ぶプロセス。(3)フィールドリサーチの経験と学んだ教訓。(4)発展途上国の癌と医学について学ぶ。(5)グローバルから国内のサービスが不十分な人口への翻訳のために学んだ教訓。また、グローバルな癌教育と研究の追求に関心のある将来の学生のためのチェックリスト、およびグローバルな癌研究に関心のある学生の学習とキャリア開発を最大化するための推奨事項と、米国のサービスの行き届いていない集団への適用を提案します。
While most medical schools in the USA provide opportunities for global health experiences, global health education is not included consistently or emphasized adequately in many medical school curricula. The City University of New York Medical School (CSOM) has a mission to educate and train students who are traditionally underrepresented in medicine to practice primary care in medically underserved communities in New York. This manuscript documents the experience of the CSOM in expanding global health education by introducing a new global health cancer training program, partnering with clinicians at the Ocean Road Cancer Institute (ORCI) in Tanzania. This manuscript illustrates the following points: (1) the CSOM curriculum that focuses on community health and social medicine; (2) the process by which students learn by developing research proposals for global cancer; (3) the field research experience and lessons learned; (4) learning about cancer and medicine in a developing country; and (5) lessons learned for translation from global to domestic underserved populations. We also suggest a checklist for future students interested in pursuing global cancer education and research, and recommendations for maximizing learning and career development of students interested in global cancer research and its application to underserved populations in the USA.
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