著名医師による解説が無料で読めます
すると翻訳の精度が向上します
手術後の回復の強化(ERAS)および周術期外科用ホーム(PSH)イニシアチブは、患者ケアの品質を改善するために広く利用されています。確立された利点にもかかわらず、実装には依然として大きな障壁があります。私たちは、私たちの機関でのこれらのプログラムの将来の拡大を導くために、ERAS/PSHプログラムの知覚と知識に関する情報を収集するために、周術期の臨床医向けの調査を開発しました。この調査には、ERAS/PSHに精通し、知覚された価値、プロトコルの実装に対する知覚障壁、優先学習方法、さまざまなERAS/PSHプロトコル要素のケア提供とプロバイダー教育への優先順位付けに関する質問が含まれていました。先進的な実践看護師と麻酔科医の研修生に加えて、外科医と麻酔科医の研修生に加えて、麻酔科医が調査を完了するよう求められました。全体的な調査参加は25%(223/888)でした。調査回答者の約半数は、ERAS/PSHプロトコルで患者にケアを提供しており、過半数はERAS/PSHプロトコルについて少なくともある程度知識があると感じました。ERAS/PSHの価値に対する認識は肯定的でした。参加者は進行中の学習に熱心であり、マルチモーダルの痛みの管理が最も関心と学習のトピックであり、プロトコル患者のケアに直接参加することが教育的アプローチです。参加者の大多数は、今後の医療提供者がトレーニングの一環として正式なERAS/PSH教育を受けるべきだと感じました。調査結果に基づいて、あらゆるレベルの臨床専門知識の学習者に成功裏に関与し、研究参加者によって特定されたERA/PSHに関する知識を得るための主要な障壁を克服する教育方法を探求する予定です。
手術後の回復の強化(ERAS)および周術期外科用ホーム(PSH)イニシアチブは、患者ケアの品質を改善するために広く利用されています。確立された利点にもかかわらず、実装には依然として大きな障壁があります。私たちは、私たちの機関でのこれらのプログラムの将来の拡大を導くために、ERAS/PSHプログラムの知覚と知識に関する情報を収集するために、周術期の臨床医向けの調査を開発しました。この調査には、ERAS/PSHに精通し、知覚された価値、プロトコルの実装に対する知覚障壁、優先学習方法、さまざまなERAS/PSHプロトコル要素のケア提供とプロバイダー教育への優先順位付けに関する質問が含まれていました。先進的な実践看護師と麻酔科医の研修生に加えて、外科医と麻酔科医の研修生に加えて、麻酔科医が調査を完了するよう求められました。全体的な調査参加は25%(223/888)でした。調査回答者の約半数は、ERAS/PSHプロトコルで患者にケアを提供しており、過半数はERAS/PSHプロトコルについて少なくともある程度知識があると感じました。ERAS/PSHの価値に対する認識は肯定的でした。参加者は進行中の学習に熱心であり、マルチモーダルの痛みの管理が最も関心と学習のトピックであり、プロトコル患者のケアに直接参加することが教育的アプローチです。参加者の大多数は、今後の医療提供者がトレーニングの一環として正式なERAS/PSH教育を受けるべきだと感じました。調査結果に基づいて、あらゆるレベルの臨床専門知識の学習者に成功裏に関与し、研究参加者によって特定されたERA/PSHに関する知識を得るための主要な障壁を克服する教育方法を探求する予定です。
Enhanced recovery after surgery (ERAS) and perioperative surgical home (PSH) initiatives are widely utilized to improve quality of patient care. Despite their established benefits, implementation still has significant barriers. We developed a survey for perioperative clinicians to gather information on perception and knowledge of ERAS/PSH programs to guide future expansion of these programs at our institution. The survey included questions about familiarity with ERAS/PSH and perceived value, perceived barriers to protocol implementation, preferred learning methods and prioritization of various ERAS/PSH protocol elements into care delivery and provider education. Faculty surgeons and anesthesiologists, in addition to advanced practice nurses and postgraduate physician trainees in the Departments of Surgery and Anesthesiology were asked to complete the survey. Overall survey participation was 25% (223/888). About half of survey respondents had provided care to a patient on an ERAS/PSH protocol, and a majority felt at least somewhat knowledgeable about ERAS/PSH protocols. Perception of the value of ERAS/PSH was positive. Participants were enthusiastic about on-going learning, with multimodal pain management being the topic of most interest and learning by direct participation in care of protocol patients being the favored educational approach. A significant majority of participants felt that upcoming health providers should receive formal ERAS/PSH education as part of their training. Based on our survey results, we plan to explore teaching methods that successfully engage learners of all levels of clinical expertise and also overcome the major barriers to gaining knowledge about ERAS/PSH identified by study participants, most notably lack of time for busy clinicians.
医師のための臨床サポートサービス
ヒポクラ x マイナビのご紹介
無料会員登録していただくと、さらに便利で効率的な検索が可能になります。