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Journal of the American Pharmacists Association : JAPhA20230101Vol.63issue(1)

フリップのためのコーチング戦略ペンシルベニア独立コミュニティの薬局での薬局実践変革イニシアチブ

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文献タイプ:
  • Journal Article
概要
Abstract

背景:Flip the Pharmacy(FTP)は、コミュニティの薬局における実践的変革を拡大するための全国的なイニシアチブです。参加薬局は、毎月の実践変革イニシアチブを通じて指導され、薬剤師の電子ケア(ECARE)計画を通じて患者ケア活動を文書化します。 目的:この研究の目的は、ペンシルベニアのコミュニティ薬局における実践的変革を促進するために、ピアコーチング戦略を特定することでした。 方法:これは、ペンシルベニア州のFTPプログラムに参加する練習変革のコーチと薬局チャンピオンとの半構造化インタビューを使用した定性的研究でした。インタビューガイドは、実装研究のための連結フレームワークによって通知され、介入特性、内部設定、個人の特性、およびプロセスドメインを使用して情報を引き出しました。インタビューは、3か月間にわたって直接または電話で行われました。コーチング戦略を特定するために、帰納的定性的テーマ分析が実行されました。 結果:合計18人の主要な情報提供者がインタビューを受けました:6人の薬局チャンピオンと12人の練習変革コーチ。次の5つのコーチング戦略が登場しました。(1)薬局の特定の薬剤師ECAREプランソフトウェアを使用することを学ぶ、(2)薬局との信頼関係を構築する、(3)すべての薬局チームメンバーを実践的変革に関与させる、(4)コミュニケーション戦略を適応する薬局の好み、および(5)薬局の実践変革の段階に合わせて目標を調整する。 結論:この研究では、コミュニティ薬局の実践変革イニシアチブをサポートするために、5つのピアコーチング戦略を引き出しました。これらの調査結果は、FTPおよびコミュニティ薬局の患者ケアサービスの拡大を目的とした他のイニシアチブを通じて、コミュニティ薬局の変革の取り組みをさらに実践するために使用できます。

背景:Flip the Pharmacy(FTP)は、コミュニティの薬局における実践的変革を拡大するための全国的なイニシアチブです。参加薬局は、毎月の実践変革イニシアチブを通じて指導され、薬剤師の電子ケア(ECARE)計画を通じて患者ケア活動を文書化します。 目的:この研究の目的は、ペンシルベニアのコミュニティ薬局における実践的変革を促進するために、ピアコーチング戦略を特定することでした。 方法:これは、ペンシルベニア州のFTPプログラムに参加する練習変革のコーチと薬局チャンピオンとの半構造化インタビューを使用した定性的研究でした。インタビューガイドは、実装研究のための連結フレームワークによって通知され、介入特性、内部設定、個人の特性、およびプロセスドメインを使用して情報を引き出しました。インタビューは、3か月間にわたって直接または電話で行われました。コーチング戦略を特定するために、帰納的定性的テーマ分析が実行されました。 結果:合計18人の主要な情報提供者がインタビューを受けました:6人の薬局チャンピオンと12人の練習変革コーチ。次の5つのコーチング戦略が登場しました。(1)薬局の特定の薬剤師ECAREプランソフトウェアを使用することを学ぶ、(2)薬局との信頼関係を構築する、(3)すべての薬局チームメンバーを実践的変革に関与させる、(4)コミュニケーション戦略を適応する薬局の好み、および(5)薬局の実践変革の段階に合わせて目標を調整する。 結論:この研究では、コミュニティ薬局の実践変革イニシアチブをサポートするために、5つのピアコーチング戦略を引き出しました。これらの調査結果は、FTPおよびコミュニティ薬局の患者ケアサービスの拡大を目的とした他のイニシアチブを通じて、コミュニティ薬局の変革の取り組みをさらに実践するために使用できます。

BACKGROUND: Flip the Pharmacy (FtP) is a nationwide initiative to scale practice transformation in community pharmacies. Participating pharmacies are coached through monthly practice transformation initiatives and document their patient-care activities through Pharmacist electronic Care (eCare) Plans. OBJECTIVES: The objective of this study was to identify peer coaching strategies to facilitate practice transformation in Pennsylvania community pharmacies. METHODS: This was a qualitative study using semistructured interviews with practice transformation coaches and pharmacy champions participating in Pennsylvania's FtP program. The interview guide was informed by the Consolidated Framework for Implementation Research and elicited information using the intervention characteristics, inner setting, characteristics of individuals, and process domains. Interviews were conducted in person or via telephone over a 3-month period. An inductive qualitative thematic analysis was performed to identify coaching strategies. RESULTS: A total of 18 key informants were interviewed: 6 pharmacy champions and 12 practice transformation coaches. The following 5 coaching strategies emerged: (1) learn to use the pharmacy's specific Pharmacist eCare Plan software, (2) build a trusting relationship with the pharmacy, (3) engage all pharmacy team members in practice transformation, (4) adapt communication strategies to the pharmacy's preference, and (5) tailor goals to the pharmacy's stage of practice transformation. CONCLUSION: This study elicited 5 peer coaching strategies to support community pharmacy practice transformation initiatives. These findings can be used to further practice transformation efforts in community pharmacies through FtP and other initiatives aimed at expansion of community pharmacy patient care services.

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