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消費者に電子ニコチン送達システムにどれだけのニコチンが存在するかを通信する標準的な方法はありません(終わり)。この研究では、2018 - 2020年に米国の消費者および企業間のアウトレットに登場した英語の終わり広告のサンプルに、ニコチン強度を含むニコチン関連の含有量を含めることを評価しました。メディア監視会社が提供するサンプルには、テレビ、ラジオ、新聞、雑誌(消費者および企業間)、オンラインプラットフォーム、屋外/看板、および消費者向けの電子メールの広告が含まれていました。MG、MG/ML、パーセントなどのニコチン強度の提示を含む、ニコチン関連の含有量(FDAリクエアされた警告を除く)の存在をコーディングしました。サンプルには2966の一意の広告が含まれており、そのうち33%(n = 979)はニコチン関連のコンテンツを備えていました。ニコチン関連のコンテンツを含むサンプル全体の広告の割合は、メーカー/小売業者によって異なりました。ロジック電子タバコの広告はニコチン含有量の割合が最も高く(62%、n = 258)、JuulとVapor4Lifeの広告はそれぞれ13.0%(n = 95)と19.8%(n = 65)が最も低い(n = 65)でした。)。ニコチン関連のコンテンツを持つ広告の割合は、メディアアウトレットによっても異なりました。B2Bマガジン:64.8%(n = 68);電子メール:41%(n = 529);消費者雑誌:30.4%(n = 41);オンライン:25.3%(n = 227);テレビ:20%(n = 6);無線:19.1%(n = 89);および屋外(0%、n = 0)。ADSのサンプル全体で、15%がmgまたはmg/mlでニコチン強度を報告し(n = 444)、9%がニコチン強度をパーセントで報告しました(n = 260)。ほとんどの終わりの広告には、ニコチン関連のコンテンツは含まれていません。ニコチン強度の提示にはかなりのばらつきがあります。これは、絶対的および相対的なニコチン関連の含有量を消費者の理解に課す可能性があります。
消費者に電子ニコチン送達システムにどれだけのニコチンが存在するかを通信する標準的な方法はありません(終わり)。この研究では、2018 - 2020年に米国の消費者および企業間のアウトレットに登場した英語の終わり広告のサンプルに、ニコチン強度を含むニコチン関連の含有量を含めることを評価しました。メディア監視会社が提供するサンプルには、テレビ、ラジオ、新聞、雑誌(消費者および企業間)、オンラインプラットフォーム、屋外/看板、および消費者向けの電子メールの広告が含まれていました。MG、MG/ML、パーセントなどのニコチン強度の提示を含む、ニコチン関連の含有量(FDAリクエアされた警告を除く)の存在をコーディングしました。サンプルには2966の一意の広告が含まれており、そのうち33%(n = 979)はニコチン関連のコンテンツを備えていました。ニコチン関連のコンテンツを含むサンプル全体の広告の割合は、メーカー/小売業者によって異なりました。ロジック電子タバコの広告はニコチン含有量の割合が最も高く(62%、n = 258)、JuulとVapor4Lifeの広告はそれぞれ13.0%(n = 95)と19.8%(n = 65)が最も低い(n = 65)でした。)。ニコチン関連のコンテンツを持つ広告の割合は、メディアアウトレットによっても異なりました。B2Bマガジン:64.8%(n = 68);電子メール:41%(n = 529);消費者雑誌:30.4%(n = 41);オンライン:25.3%(n = 227);テレビ:20%(n = 6);無線:19.1%(n = 89);および屋外(0%、n = 0)。ADSのサンプル全体で、15%がmgまたはmg/mlでニコチン強度を報告し(n = 444)、9%がニコチン強度をパーセントで報告しました(n = 260)。ほとんどの終わりの広告には、ニコチン関連のコンテンツは含まれていません。ニコチン強度の提示にはかなりのばらつきがあります。これは、絶対的および相対的なニコチン関連の含有量を消費者の理解に課す可能性があります。
There is no standard way to communicate to consumers how much nicotine is present in electronic nicotine delivery systems (ENDS). This study assessed the inclusion of nicotine-related content, including nicotine strength, in a sample of English language ENDS advertisements that appeared in consumer and business-to-business outlets in the US during 2018-2020. The sample, provided by a media surveillance company, included ads from television, radio, newspapers, magazines (consumer and business-to-business), online platforms, outdoor/billboards, and direct-to-consumer emails. We coded for the presence of nicotine-related content (excluding FDA-required warnings) including nicotine strength presentation, such as mg, mg/ml and percent. The sample included 2966 unique ads, of which 33% (n = 979) featured nicotine-related content. The proportion of ads in the entire sample with nicotine-related content differed by manufacturer/retailer. Ads for Logic e-cigarettes had the highest proportion of nicotine content (62%, n = 258), while ads for JUUL and Vapor4Life had the lowest proportion (13.0% (n = 95) and 19.8% (n = 65), respectively). The proportion of ads with nicotine-related content also differed by media outlet: B2B magazines: 64.8% (n = 68); emails: 41% (n = 529); consumer magazines: 30.4% (n = 41); online: 25.3% (n = 227); television: 20% (n = 6); radio: 19.1% (n = 89); and outdoor (0%, n = 0). Across the sample of ads, 15% reported nicotine strength in mg or mg/ml (n = 444), and 9% reported nicotine strength in percent (n = 260). Most ENDS ads do not include nicotine-related content. There is substantial variation in presentation of nicotine strength, which may present challenges for consumer understanding of absolute and relative nicotine-related content.
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