著名医師による解説が無料で読めます
すると翻訳の精度が向上します
背景:オピオイドの過剰摂取は、米国の主要な死因であり続けています。オピオイドの使用を制御するための1つの努力は、オピオイドの所有の犯罪化を強化するポリシーを実装することでした。フェンタニルの所持をさらに犯罪化する法律は、全国レベルを含め、全国で制定されているか、検討中です。 目的:ますます厳格なフェンタニル所持法に起因するオピオイドの死亡と投獄に対する長期的な影響を推定します。 設計:マルコフシミュレーションモデルを構築して、2022年のコロラド法の潜在的な結果を調査しました。あらゆる量のフェンタニルを所持している薬物は重罪と見なされました)。このモデルは、フェンタニルが刑事司法制度を介して移動する人々のコホートをシミュレートし、さまざまなフェンタニルの所持政策や潜在的な介入を含むさまざまなシナリオでの過剰摂取と投獄の可能性を調査します。 設定:コロラド州参加者:フェンタニルを所持している人々のシミュレートされたコホート。 測定:5年以上にわたるオピオイドの過剰摂取による死亡、投獄された人々、および関連するコストの数。 結果:コロラド州では、任意の量のフェンタニルを含む薬物を> 4 gの場合、モデルは5460人の過剰摂取による死亡(95%CRI 410-9260)と2,740の投獄(95%CRI:230-10,500)を予測します。5年以上。フェンタニルによる薬物の所持を1 g> 1 gの場合、ポリシーが重罪と見なされると、オピオイドの過剰摂取による死亡は19%(95%CRI:16-38%)増加し、所持の投獄は98%増加します(CRI:85-98%)。迂回プログラムと刑務所での動きは、死と投獄の増加の一部を緩和するのに役立ちますが、それらを完全に相殺しません。 制限:数学モデルは、これらのポリシーの影響について広範な評価を提供することを目的としています。 結論:私たちのモデルは、フェンタニルを含む薬物の重罪所持の閾値を下げると、オピオイドの過剰摂取による死亡と投獄につながる可能性があることを示しています。
背景:オピオイドの過剰摂取は、米国の主要な死因であり続けています。オピオイドの使用を制御するための1つの努力は、オピオイドの所有の犯罪化を強化するポリシーを実装することでした。フェンタニルの所持をさらに犯罪化する法律は、全国レベルを含め、全国で制定されているか、検討中です。 目的:ますます厳格なフェンタニル所持法に起因するオピオイドの死亡と投獄に対する長期的な影響を推定します。 設計:マルコフシミュレーションモデルを構築して、2022年のコロラド法の潜在的な結果を調査しました。あらゆる量のフェンタニルを所持している薬物は重罪と見なされました)。このモデルは、フェンタニルが刑事司法制度を介して移動する人々のコホートをシミュレートし、さまざまなフェンタニルの所持政策や潜在的な介入を含むさまざまなシナリオでの過剰摂取と投獄の可能性を調査します。 設定:コロラド州参加者:フェンタニルを所持している人々のシミュレートされたコホート。 測定:5年以上にわたるオピオイドの過剰摂取による死亡、投獄された人々、および関連するコストの数。 結果:コロラド州では、任意の量のフェンタニルを含む薬物を> 4 gの場合、モデルは5460人の過剰摂取による死亡(95%CRI 410-9260)と2,740の投獄(95%CRI:230-10,500)を予測します。5年以上。フェンタニルによる薬物の所持を1 g> 1 gの場合、ポリシーが重罪と見なされると、オピオイドの過剰摂取による死亡は19%(95%CRI:16-38%)増加し、所持の投獄は98%増加します(CRI:85-98%)。迂回プログラムと刑務所での動きは、死と投獄の増加の一部を緩和するのに役立ちますが、それらを完全に相殺しません。 制限:数学モデルは、これらのポリシーの影響について広範な評価を提供することを目的としています。 結論:私たちのモデルは、フェンタニルを含む薬物の重罪所持の閾値を下げると、オピオイドの過剰摂取による死亡と投獄につながる可能性があることを示しています。
BACKGROUND: Opioid overdose continues to be a major cause of death in the United States. One effort to control opioid use has been to implement policies that enhance criminalization of opioid possession. Laws to further criminalize possession of fentanyl have been enacted or are under consideration across the country, including at the national level. OBJECTIVE: Estimate the long-term effects on opioid death and incarceration resulting from increasingly strict fentanyl possession laws . DESIGN: We built a Markov simulation model to explore the potential outcomes of a 2022 Colorado law which made possession of >1 g of drug with any amount of fentanyl a Level 4 drug felony (and escalation of the previous law, where >4 g of any drug with any amount of fentanyl in possession was considered a felony). The model simulates a cohort of people with fentanyl possession moving through the criminal justice system, exploring the probability of overdose and incarceration under different scenarios, including various fentanyl possession policies and potential interventions. SETTING: Colorado PARTICIPANTS: A simulated cohort of people in possession of fentanyl. MEASUREMENTS: Number of opioid overdose deaths, people incarcerated, and associated costs over 5 years. RESULTS: When >4 g of a drug containing any amount of fentanyl is considered a felony in Colorado, the model predicts 5460 overdose deaths (95% CrI 410-9260) and 2,740 incarcerations for fentanyl possession (95% CrI: 230-10,500) over 5 years. When the policy changes so that >1 g possession of drug with fentanyl is considered a felony, opioid overdose deaths increase by 19% (95% CRI: 16-38%) and incarcerations for possession increase by 98% (CrI: 85-98%). Diversion programs and MOUD in prison help alleviate some of the increases in death and incarceration, but do not completely offset them. LIMITATIONS: The mathematical model is meant to offer broad assessment of the impact of these policies, not forecast specific and exact numerical outcomes. CONCLUSIONS: Our model shows that lowering thresholds for felony possession of fentanyl containing drugs can lead to more opioid overdose deaths and incarceration.
医師のための臨床サポートサービス
ヒポクラ x マイナビのご紹介
無料会員登録していただくと、さらに便利で効率的な検索が可能になります。