著名医師による解説が無料で読めます
すると翻訳の精度が向上します
目的:研究者と政策立案者は、虐待、ネグレクト、家庭の機能障害などの副産物の経験(ACE)を、子どもの精神的健康の結果の低下の貢献要因として特定しています。オープンファミリーコミュニケーションスタイルのようなポジティブな子供時代の経験(PCE)、安全で安定した保護環境で生活してプレイする能力を持ち、社会的関与のための建設的な機会を持ち、大人からメンターシップを受け取ることは、子供たち。 目的:このペーパーでは、子どものメンタルヘルスの結果に関するACEとPCEの役割を探ります。 方法:子供の健康に関する全国調査(2017-2020)の6〜17歳の22,628人の子供のサンプルを使用して、PCESとACEとの関係と子供の精神的健康を調査しました。ロジスティック回帰分析は、子どものメンタルヘルス診断のオッズに対するPCEとACEの効果をモデル化するために使用されます。 結果:調査結果は、追加のACEごとに、MH条件を報告する確率が大幅に増加したことを示しています(OR = 1.25、95%CI 1.09-1.43)。逆に、追加のPCEごとに、オッズまたはMH条件の報告が大幅に減少します(OR = 0.76、95%CI 0.68-0.84)。また、PCESはACESとメンタルヘルス状態の報告との関係を緩和するという証拠もありました。ACEのカウントが低い場合、PCESはメンタルヘルスの報告に保護効果をもたらします。しかし、ACEの数が高い場合、PCEの数が多い子供は、精神的健康状態について同様の報告を持っています。 概要:この研究は、子どものネガティブなメンタルヘルスと幸福の危機を改善することに焦点を当てたポリシーと介入を通知することを目的として、ACEと子供のメンタルヘルス診断の関係に対するPCEの緩和効果に関する情報を提供します。何が知られているのか:虐待、ネグレクト、家庭の機能障害などの子ども時代の不利な出来事(ACE)は、子どもの精神的健康と幸福に悪影響を与えることが知られています。一方、ポジティブな子供時代の経験(PCE)は、子どもの精神的健康と幸福にプラスの影響を与える可能性があります。この記事は何を追加しますか?:この研究では、6〜17歳の子どもたちのメンタルヘルスの結果にどのように影響するかを理解するために、副産物と肯定的な子供時代の経験との関連を調べます。調査結果は、ACESが低い場合、PCEの影響はプラスであるが、ACESが高い場合、PCESはメンタルヘルスの問題の報告に大きな違いをもたらさないことを示しています。
目的:研究者と政策立案者は、虐待、ネグレクト、家庭の機能障害などの副産物の経験(ACE)を、子どもの精神的健康の結果の低下の貢献要因として特定しています。オープンファミリーコミュニケーションスタイルのようなポジティブな子供時代の経験(PCE)、安全で安定した保護環境で生活してプレイする能力を持ち、社会的関与のための建設的な機会を持ち、大人からメンターシップを受け取ることは、子供たち。 目的:このペーパーでは、子どものメンタルヘルスの結果に関するACEとPCEの役割を探ります。 方法:子供の健康に関する全国調査(2017-2020)の6〜17歳の22,628人の子供のサンプルを使用して、PCESとACEとの関係と子供の精神的健康を調査しました。ロジスティック回帰分析は、子どものメンタルヘルス診断のオッズに対するPCEとACEの効果をモデル化するために使用されます。 結果:調査結果は、追加のACEごとに、MH条件を報告する確率が大幅に増加したことを示しています(OR = 1.25、95%CI 1.09-1.43)。逆に、追加のPCEごとに、オッズまたはMH条件の報告が大幅に減少します(OR = 0.76、95%CI 0.68-0.84)。また、PCESはACESとメンタルヘルス状態の報告との関係を緩和するという証拠もありました。ACEのカウントが低い場合、PCESはメンタルヘルスの報告に保護効果をもたらします。しかし、ACEの数が高い場合、PCEの数が多い子供は、精神的健康状態について同様の報告を持っています。 概要:この研究は、子どものネガティブなメンタルヘルスと幸福の危機を改善することに焦点を当てたポリシーと介入を通知することを目的として、ACEと子供のメンタルヘルス診断の関係に対するPCEの緩和効果に関する情報を提供します。何が知られているのか:虐待、ネグレクト、家庭の機能障害などの子ども時代の不利な出来事(ACE)は、子どもの精神的健康と幸福に悪影響を与えることが知られています。一方、ポジティブな子供時代の経験(PCE)は、子どもの精神的健康と幸福にプラスの影響を与える可能性があります。この記事は何を追加しますか?:この研究では、6〜17歳の子どもたちのメンタルヘルスの結果にどのように影響するかを理解するために、副産物と肯定的な子供時代の経験との関連を調べます。調査結果は、ACESが低い場合、PCEの影響はプラスであるが、ACESが高い場合、PCESはメンタルヘルスの問題の報告に大きな違いをもたらさないことを示しています。
OBJECTIVE: Researchers and policymakers have identified adverse childhood experiences (ACEs) like abuse, neglect, and household dysfunction as a contributing factor to poor mental health outcomes for children. Positive childhood experiences (PCEs) like open family communication styles, having the ability to live and play in a safe, stable, and protective environment, having constructive opportunities for social engagement, and receiving mentorship from adults have been found to improve the mental health of children. PURPOSE: This paper explores the role of ACEs and PCEs on the mental health outcomes of children. METHOD: A sample of 22,628 children ages 6-17 from the National Survey of Children's Health (2017-2020) was used to explore the relationship between PCEs and ACEs and the mental health of children. Logistic regression analysis is used to model the effect of PCEs and ACEs on the odds of child mental health diagnoses. RESULTS: Findings indicate that with each additional ACE, there was a significant increase in the odds of reporting a MH condition (OR = 1.25, 95 % CI 1.09-1.43). Conversely, with each additional PCE, there is a significant decrease in the odds or reporting a MH condition (OR = 0.76, 95 % CI 0.68-0.84). There was also evidence that PCEs moderate the relationship between ACEs and reports of mental health conditions. When counts of ACEs are low, PCEs provide a protective effect on reports of mental health. But when the count of ACEs are high, children with higher numbers of PCEs have similar reports of mental health conditions. SUMMARY: This study provides information about the moderating effect of PCEs on the relationship between ACEs and child mental health diagnosis with the goal of informing policies and interventions focused on ameliorating the growing crisis of children's negative mental health and well-being. WHAT IS KNOWN?: Adverse childhood events (ACEs) like abuse, neglect and household dysfunction are known to negatively impact the mental health and well-being of children. Positive childhood experiences (PCEs), on the other hand, can positively influence the mental health and well-being of children. WHAT DOES THIS ARTICLE ADD?: This study examines the association between adverse and positive childhood experiences to understand how they impact the mental health outcomes of children ages 6-17. Findings indicate that when ACEs are lower, the impact of PCEs are positive, but when ACEs are higher, PCEs do not make much difference in reports of mental health problems.
医師のための臨床サポートサービス
ヒポクラ x マイナビのご紹介
無料会員登録していただくと、さらに便利で効率的な検索が可能になります。