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背景:オピオイドの過剰摂取危機は、米国に直面した史上最悪の公衆衛生危機の1つであり、新たな証拠は、その効果が薬物脂肪物質の存在によって悪化していることを示唆しています。ここでは、2021年の暦年に地元の法執行機関によって押収された未分化の薬物サンプルから得られたサンディエゴ郡の地元のフェンタニル供給に存在する姦淫者を特徴付ける努力を報告します。 方法:サンディエゴの32人の参加している地元の法執行機関は、4838人の未知の個々の違法薬物サンプル(合計312 kg)をサンディエゴ郡保安官局の地域犯罪研究所に提出しました。 結果:FTIRおよびGC-MSを介したこれらのサンプルの定性分析では、メタンフェタミン(38.7%)、フェンタニル(20.8%)、ジアセチルモルフィン(ヘロイン)(10.2%)、コデイン(5.8%)、アルプラゾラム(4.3%)が最も一般的なものとして同定されました。違法物質と52個のユニークな姦淫物の存在。最も一般的な脂肪剤には、4-メチルアミノアンティピリン(4-MAAP)(10.9%)、マンニトール(9%)、アセトアミノフェン(8.5%)、メタンフェタミン(4.2%)、ジアセチルモルフィン(ヘロイン)(3.6%)、トラマドール(1.9%)が含まれていました。、およびキシラジン(1.7%)。いくつかの追加の薬理学的に活性な脂肪剤と関心のある汚染物質も特定されました。 結論:この分析は、公衆衛生の使用と、個々の消費者のレベルでの害軽減の取り組みに不可欠です。薬物供給の継続的な直接的な監視は、国民に深刻な脅威をもたらす可能性のある潜在的に有害な姦淫物質の検出に必要です。
背景:オピオイドの過剰摂取危機は、米国に直面した史上最悪の公衆衛生危機の1つであり、新たな証拠は、その効果が薬物脂肪物質の存在によって悪化していることを示唆しています。ここでは、2021年の暦年に地元の法執行機関によって押収された未分化の薬物サンプルから得られたサンディエゴ郡の地元のフェンタニル供給に存在する姦淫者を特徴付ける努力を報告します。 方法:サンディエゴの32人の参加している地元の法執行機関は、4838人の未知の個々の違法薬物サンプル(合計312 kg)をサンディエゴ郡保安官局の地域犯罪研究所に提出しました。 結果:FTIRおよびGC-MSを介したこれらのサンプルの定性分析では、メタンフェタミン(38.7%)、フェンタニル(20.8%)、ジアセチルモルフィン(ヘロイン)(10.2%)、コデイン(5.8%)、アルプラゾラム(4.3%)が最も一般的なものとして同定されました。違法物質と52個のユニークな姦淫物の存在。最も一般的な脂肪剤には、4-メチルアミノアンティピリン(4-MAAP)(10.9%)、マンニトール(9%)、アセトアミノフェン(8.5%)、メタンフェタミン(4.2%)、ジアセチルモルフィン(ヘロイン)(3.6%)、トラマドール(1.9%)が含まれていました。、およびキシラジン(1.7%)。いくつかの追加の薬理学的に活性な脂肪剤と関心のある汚染物質も特定されました。 結論:この分析は、公衆衛生の使用と、個々の消費者のレベルでの害軽減の取り組みに不可欠です。薬物供給の継続的な直接的な監視は、国民に深刻な脅威をもたらす可能性のある潜在的に有害な姦淫物質の検出に必要です。
BACKGROUND: The opioid overdose crisis is one of the worst public health crises ever to face the US and emerging evidence suggests its effects are compounded by the presence of drug adulterants. Here we report our efforts to characterize the adulterants present within the local fentanyl supply of San Diego County, obtained from undifferentiated drug samples seized by local law enforcement over the calendar year 2021. METHODS: Thirty-two participating local law enforcement agencies across San Diego submitted 4838 unknown individual illicit drug samples (total of 312 kg) to the San Diego County Sheriff's Department Regional Crime Laboratory for identification. RESULTS: Qualitative analysis of these samples via FTIR and GC-MS identified methamphetamine (38.7%), fentanyl (20.8%), diacetylmorphine (heroin) (10.2%), codeine (5.8%) and alprazolam (4.3%) as the most common illicit substances and the presence of 52 unique adulterants. The most common adulterants included 4-methylaminoantipyrine (4-MAAP) (10.9%), mannitol (9%), acetaminophen (8.5%), methamphetamine (4.2%), diacetylmorphine (heroin) (3.6%), tramadol (1.9%), and xylazine (1.7%). Several additional pharmacologically active adulterants and contaminants of interest were also identified. CONCLUSION: This analysis is vital for public health use and harm reduction efforts at the level of the individual consumer. Continued direct surveillance of the drug supply is necessary for the detection of potentially harmful adulterants that may pose serious threats to the public.
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