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Journal of studies on alcohol1984Nov01Vol.45issue(6)

マサチューセッツ州の法的飲酒年齢を18から20に引き上げる法律:16歳と17歳の影響

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文献タイプ:
  • Journal Article
  • Research Support, Non-U.S. Gov't
  • Research Support, U.S. Gov't, P.H.S.
概要
Abstract

1979年のマサチューセッツ州法は18歳から20歳までの法定飲酒年齢を調達します。飲酒、飲酒、運転、および16〜17歳の非致命的で致命的なクラッシュの関与、法律の標的となるティーンエイジャーよりも若いティーンエイジャー。マサチューセッツ州のデータは、飲酒年齢が18歳のままであったニューヨーク州のデータと比較されます。2つの州からの合計3年間の調査データと、運輸省の致命的な事故報告システムからの6年間のデータは、事前に提供されます。およびローの比較。調査結果は、飲酒年齢を上げることは、マサチューセッツのティーンエイジャーの飲酒行動に最小限の影響を与えることを示唆しています。ニューヨークと比較してマサチューセッツ州では致命的ではない衝突が大幅に減少しましたが、単一車両の夜間の致命的な衝突や全体的な致命的なcrash落の減少は観察されませんでした。飲酒年齢の変化は、飲酒後の10代の運転や交通事故のcrash落の関与をいくらか減少させる可能性があることが示唆されていますが、飲酒後の10代の飲酒と運転は、飲酒年齢を引き上げる州でさえ深刻な問題のままです。

1979年のマサチューセッツ州法は18歳から20歳までの法定飲酒年齢を調達します。飲酒、飲酒、運転、および16〜17歳の非致命的で致命的なクラッシュの関与、法律の標的となるティーンエイジャーよりも若いティーンエイジャー。マサチューセッツ州のデータは、飲酒年齢が18歳のままであったニューヨーク州のデータと比較されます。2つの州からの合計3年間の調査データと、運輸省の致命的な事故報告システムからの6年間のデータは、事前に提供されます。およびローの比較。調査結果は、飲酒年齢を上げることは、マサチューセッツのティーンエイジャーの飲酒行動に最小限の影響を与えることを示唆しています。ニューヨークと比較してマサチューセッツ州では致命的ではない衝突が大幅に減少しましたが、単一車両の夜間の致命的な衝突や全体的な致命的なcrash落の減少は観察されませんでした。飲酒年齢の変化は、飲酒後の10代の運転や交通事故のcrash落の関与をいくらか減少させる可能性があることが示唆されていますが、飲酒後の10代の飲酒と運転は、飲酒年齢を引き上げる州でさえ深刻な問題のままです。

The 1979 Massachusetts law raising the legal drinking age from 18 to 20 is examined--the effects on the drinking, drinking and driving, and nonfatal and fatal crash involvement of 16-17 yr-olds, teenagers immediately younger than those targeted by the law. Data from Massachusetts are compared with those from New York State, where the drinking age remained at 18. A total of 3 yr of survey data from the two states and 6 yr of data from the Department of Transportation's Fatal Accident Reporting System provide for pre- and postlaw comparisons. The findings suggest that raising the drinking age had minimal effects on the drinking behavior of Massachusetts teenagers. Although there was a significant reduction in nonfatal crashes in Massachusetts compared with New York, no decline in single-vehicle nighttime fatal crashes or in overall fatal crashes was observed. It is suggested that changes in the drinking age may offer some reduction in teenage driving after drinking and traffic crash involvement, but that teenage drinking and driving after drinking remain serious problems even in states that raise their drinking ages.

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